Friday, November 12, 2010

Unde au dispărut sâmburii merelor mele verzi?


Hai să scriem rapid ceva drăguţ ca să îneveselim oamenii trişti! Cui îi pasă că nici eu nu sunt veselă? Poate ce-am să scriu are să mă-nveselească şi pe mine, v-aţi gândit?

Am să vă scriu foarte rapid povestea unui măr fără sâmburi.- Ba nu, a unui telefon fără fir. Ba nu, că alea se numesc celulare ... Hai să vă spun despre torturile fără zahăr. Nu-s bune...Îndulcitoarele sunt groaznice şi cancerigene şi mi-e milă de diabetici, că poate scapă, dar dau în alta. Din lac în puţ. Vai, ce sadică sunt. Stop! Hai să vă spun despre ziua în care am aflat că intrasem în ce liceu vroiam eu să intru. Nu, era o zi cît de poate de obicinuită, doar era începutul verii şi oricum eram veselă cât cuprinde.
Ah, dar aberez fără să vă înveselesc, grrrr, ce mă oftiic!
Mă bătea gândul să scriu despre nişte petreceri de care mi-e mie dor, dar tocmai am şters ce-am scris, pentru că nu-mi plăcea.

Gosh, e greu să mai ai haz când te grăbeşti. Ieri s-au întâmplat numai porcării şi numai tâmpenii păţesc, mai am şi-un genunchi mega-umflat. Dar e adevărat că şi ceva simpatic s-a petrecut vreo 10 minute ieri.

All the ducks are swimming in the waater,
Al-der-lar-de-lar-ler!

Ştiaţi că D-urile din liceu se numesc aşa pentru că sunt nişte Dungeons defapt?
Ştiaţi că ieri a fost prima oară in 30 de ani de învăţământ că diriga mea a trecut 1 în catalog?
Ştiaţi că prietenii mei sunt deştepţi? Defapt, da, asta era evident... Dar ştiţi că unii au creier de real, iar eu de umanistă convinsă? Dacă n-aş fi eu suflet de literant, cine ar spune bancul ăsta grozav cum trebuie?

- Tatiiii, taaaatiiii, ce-i aia transsexual?
- Nu ştiu, fiule, du-te şi-ntreabă-l pe mă-ta!

Eh, eh? Măcar un banc am scris azi.

Vă las să visaţi la sâmburi, că pe mere le-am înfulecat eu.
Salutare şi frăţie,
Ne vedem la berărie!

Ileana Bizirra!!!!




Pssst, astea sunt păsările de la Dunăre sau din Kiseleff, care ne-au mâncat nouă sâmburii.

6 comments:

  1. Si iubita ta diriga, pe care o iubesc si eu acuma, m-a evitat din calea mitralierei de 1-uri. Si o iubesc si pe diriga mea, dar intram in alte probleme...

    ReplyDelete
  2. *rolls eyes* Da, Mateescu for the win. Eu ma multumesc cu cat am fizica, data viitoare o sa fac mai bine, pentru ca n-o sa am probleme cu trasul liniei si folositul compasului din cauza unui gips nenorocit.
    Ce probleme, domne? Pentru tine, tocmai, nu sunt!

    ReplyDelete
  3. mda..sa-mi dati si mie niste meditatii la fizica..:]]

    ReplyDelete
  4. Pai, daca tu faci cu ala care seamana cu He-Who-Must-Not-Be-Named! Epava aia de prof, saraaacu'! Io dau la germana :) Sa-ti dea Mihai la fizica, el are 10!

    ReplyDelete
  5. Why don't you guys talk 'bout the post:))ce vorbiti atata de fizica :-| pe mne ma face sa zambesc de cate ori il vad (adica de trei ori pana acuma)-ma refer la post aici- deci ai reusit sa inveselesti pe cineva . Slainte:)

    ReplyDelete
  6. Dana, you and having been there for our friends at the debate contest just made my day which is soon to be over better.

    ReplyDelete