Wednesday, December 8, 2010

Teapots are pretty


Azi, când mi-am umplut a treia cană de ceai, am simţit că l-am ars. Imposibil, nu? Adică, hai să fim serioşi, cine e în stare să ardă un apă?? Dară în familia Zirra totul este posibil, mai ales că e un turn Babel pe-aici şi-aşa! Matei a umplut trei ceainice cu iasomie azi şi nici n-am mai avut poftă de mâncare, aşa de bun e ceaiul ăla, iar asta vine de la o fetişcană care de la 3 ani a declarat război ceaiurilor care nu erau de lămâie făcute de mama!


Ma favourite teapot, luat de la M.Ţ.R. de mărţişor




Îmi vine să folosesc muuuulte clişee întrucât azi am teză la română şi nu mai pot să învăţ. Am să mai citesc în autobuz schiţa lui Caragiale, Urgent, ca să am exemple şi prostii, în cazul în care nu ne dă text la prima vedere, ceea ce-mi doresc eu. V-am spus vreodată cât de mult îmi iubesc profa de română? V-am spus vreodată că, deşi sunt la real, materia mea preferată rămâne româna, dintr-a 5-a? Dar, ah, vai, Plohi for the wiiiiiin!!!!!
Oki-doks, pentru că life goes on şi Eli are dreptate, nu mă pot rezuma la o singură limbă (sorry),

Salutare şi frăţie,
Ne vedem la berărie!!

Ileana BiZirra :P

2 comments:

  1. GREAT spirit of observation! Iar pe vremuri chiar spuneam ceainarie, ce fraiera am fost!
    Of, of, Book of Dreams? Suzanne Vega, by any chance? :P Borges rules, may I inquire the information of my acquaintanceship to you, miss?
    Da, da, ah, evident ca I meant ceainarie!!

    ReplyDelete