Thursday, December 2, 2010

Dilematix şi frunze blocate de molecule cristline


Okie-doks! Veşti bune, veşti proaste? Hai cu alea bune, ca să rămânem dezamăgiţi şi să ne bucurăm mai mult atunci când ne sare o altă veste bună în cale!
A ieşit Dilematix ieri, pe 2 decembrie, numărul de iarnă, e cu îngeri beţivi şi aripi care iau foc, e un mare haos, dar nu pot spune ca nu m-am ţinut de burtă de vreo 3 ori!
Iară mâine la orele 11 ale dimineţii ne vedem în Letters Bar (Calea Plevnei nr 27) sa facemun mega eveniment Dilematix cu toţi cei care au chef de premii şi prostii fondatoare de bucurii!
Alte veşti bune? Nu mai am :(
Proaste am o droaie, dar n-aş vrea să vă împui capul şi şi aşa sunt lipsită de haz când sunt o sadică, plus că voi nu daţi doi bani, ce, mă ştiţi pe mine prea bine? Aşa, doi-trei cititori, da' cam atat.
Pentru că Ilinca doarme şi, apoi, din câte ştiu, merge păn' la un doftor, îi urez baftă aici, pentru că nu vreau s-o trezesc cu un mesaj şi aseară nu am textuit-o tot aşa, pentru că nu era online şi am crezut că face nana.
Dormiţi adunaţi, pentru că a venit frigul şi, cel puţin mie, mi-au oprit azi gazele! E nasol, vă zic sincer.
Ah, dar ce-mi place să văd câte o frunză îngheţată, ce-mi place iarba îngheţată, ce mă omor după florile blocate ăn gheaţă, mai ales alea vişinii puternic! Dar nu mai am timp să-mi spulber pe-aciulea visurile legate de iarnă, tre' să fug la treabă.

P.S. COOL!!! Diseara ne vedem în Lăptăria lui Enache la un concert biyar cu Les Elephants Bizarres! It shall rock your soul! Also:

To be cool, be a weirdo first!

No comments:

Post a Comment