Thursday, December 23, 2010

Christmas presents - part 1 sau Împiedicata căzută din pom, Care aşa îşi rătăceşte şi ultimul neuron.

Anul ăsta m-am chinuit să fac câteva cadouri de Crăciun, da-s foarte dezamăgită că nu mi-au prea ieşit and I feel as if nobody really liked them :( And that they were just being polite. Well, hope it's just my imagination.


No. 1 - Ali's present


No. 2 - Dana's present

Strawberry Fields Forever, see? Plouă cu căpşune!



No. 3 (ăsta e şi-un blog mega ok) - Cerceii Ilincăi

Da, nu mai sunt în stare să fac o poză calumea. My little snowmen :)



No. 4 - Medalionul don'şoarei Burnichi Senior


No. 5 - Cadou' lu' don Pencea De Marco :P

Căruia sper că i-a plăcut oaia către oaie. Întru memoria părului tuns, de care îi e ruşine acuma. Cadoul original avea un picior rupt, dar a fost doftoricit.



No. 6 - Last but not at all least - Antonia YMCA!!! Roooz!

De fapt nu mă pricep aşa mult la omuleţi, but I try. Îi mai făcusem şi lui Mihai de ziua lui un Mihai care preda ceva smart-ass, dar nu am apucat să-l fotografiez.

Câteva îmi lipsesc, n-am apucat să le pozez pe toate pe care le-am dat. Mai făcusem un set de chestii de pus la gât cu un pian şi un medlion cu un violoncel si o vioară.

Şi totuşi, bag şi-o poezie:

Împiedicata căzută din pom,
Care aşa îşi rătăceşte şi ultimul neuron!

Mi s-a rătăcit şi ultimul neuron,
Simt că mai am o şansă să-l găsesc;
Dacă mă voi sui într-un pom,
Poate că totuşi îl zăresc!

Bine, de vină tot tu eşti,
Aşa că de ce nu te pedepseşti?
Pentru că dacă am să mă ocup eu...
S-ar putea să-ţi vină destul de greu
A doua zi să te simţi normal
Mai ales că-i după bal...

Eu nu m-am putut abţine
Şi-am izbucnit într-un râs infernal
Când încă mai eram la bal.
Şi ghici ce? N-a fost chiar de bine!

Cineva a crezut că râd de el,
Eu nu puteam să-i spun adevăratul motiv,
So I asked him if the name "Bill" rang a bell,
Am luat-o la fugă, dar m-am împiedicat de tiv,
Evident c-am dat cu nasul de podea,
Iar tipul mi-a spus că-s cam rea.

Eu ce era să-i mai spun?
I-am cerut numărul de telefon
Şi i-am promis că am să-l sun,
Dar a dispărut numărul lui şi acel bon.

Până una, alta, multe n-am ratat,
Atâta timp cât el nu mai e supărat,
Eu voi rămâne fericită
Şi chiar destul de mulţumită.

2 comments: