Friday, October 1, 2010

Az' ploo cărunt, rectiliniu şi blajin



Da, astăzi plouă mărunt, ca-n ultima poză. E adevărat că solul e uscat în Romania, în Bucale, să o spunem pe şleau, dar în China ... poate că a fost orevărsare de:

Portocale şi lămâi explodeză-n noapte,
Bucăţelele se pierd undeva departe!

Ada va rămâne mereu una din persoanele care, şi dacă mă fac să bocesc mai mărunt pe dinăuntru, mă fac să şi râd şi îmi mai alungă piticii de pe creier. Acum vreo 7 ani, la 2 Mai, surorile mele vindeau pitici pe creier în cutii de chibrituri. Fun, eh? Iar eu ÎNCĂ mai încerc să-mi conving prietenii să întrebe oamenii pe stradă "Mojna pit'etu vodu?"

Sper că vă place Chagal, că eu la ora asta îmi aduc aminte când am încercat să îi copiez o pictură, dar m-a doborât o depresie şi m-am lăsat păgubaşe, în ciuda faptului că mă îndrăgostisem de lucrare.

Lali-lali-lulu 
Lili-lili-lula 
Lala-lala-lululu
 Lalala-lili-lilula
 Eeeei-lalalululu 
Lilu-lalulu-lu  
Tristeţi de după-amezi ploiase
şi de nostalgice obsesii 
Când stai cu storurile trase şi-aştepţi să vie ora mesii
 şi-aştepţi să vie ora mesii  

Tristeţi de străzi pustii şi mute 
De ziduri vechi şi cu faţade 
De edificii cunoscute
 În care nu ştii cine şade
 În care nu ştii cine şade  

De domicilii spaţioase 
Cu flori la geam şi cu salon 
Din care pe la ceasul şase 
Auzi urlând un gramofon 
Auzi urlând un gramofon   

Lali-lali-lulu 
Lili-lili-lula 
Lala-lala-lululu 
Lalala-lili-lilula 
Eeeei-lalalululu Lilu-lalulu-lu 
 Tristeţi de goarnă funerară 
Melancolii de căţeluş 
Uitat de cineva pe-afară 
Să scheaune pe lângă uşi  
Tristeţi romantice de fată 
Cu nasul lung şi demodat şi de odaie mobilată
 În care-a stat un magistra-at  
Lali-lali-lulu 
Lili-lili-lula
 Lala-lala-lululu
 Lalala-lili-lilula
 Eeeei-lalalululu
 Lilu-lalulu-lu  
Tristeţi pustii, molipsitoare 
De ce mă urmăriţi mereu şi fie ploaie ori ninsoare 
Vă ţineţi scai de capul meu 
Vă ţineţi scai de capul meu 

Pasărea Colibri, da, I am old-fashioned, I'm an old-fashioned lover boy (Queen) 



Aşa-i că aparent căsnicia Adolfini-lor pare perfectă? But as a certain TV series used to say in season 3: "You don't need a perfect story to fit in on Wisteria Lane, you only need the smile, the one that Orson Hodge managed to acquire so as to cover up all his depressions and dirty little secrets."





Când eram mică, desenam bine oameni şi animale şi inventam scenarii, iar fiecare desen al meu avea o scenetă diferită, care, în mod normal, avea o legătură sau alta cu ceva ce se petrecea în jurul meu. Asta era la 4 ani. Mai târziu, am descoperit culorile şi am fost uimită de combinaţii. După am ajuns la grafică şi aici m-am blocat şi încep să cred că n-am pic de talent şi că sunt varză şi că n-o să fac niciodată nimic în viaţă, că totul o să se ducă pe apa sâmbetei, ca şi viaţa mea în ultima vreme. Nu vreau să fiu un blogger deprimant care să îşi dea sentimentele pe faţă, aşa că am să încerc să mă abţin, dar să nu vă fie cu supărare dacă îmi scapă, vreau doar să mă descarc. Şi acum, dacă vine vorba de culori, la asortatul hainelor mă mai pricep şi la alesul culorilor chestiile din lut şi din fire de împletit, dar talent nu mai simt că am. Încep să cred că sunt inutilă. Maybe I'm becoming a monster and I just havenţt caught up yet. I need my friends, but all of them are feeling crappy lately. Is it the autumn leaves? Is it starting high school? Is it my sister moving to Holland? What is it? Sunt la real, ar trebui să-mi vină un răspuns format din cifre complicate! Dar eu sunt aia care face glume lingvistice la ore, vasăzică n-am ce căuta acolo oricum.





My oldest sister and I love poppies şi mereu mă gândesc la ea când văd ceva roşu, pentru că mai întâi mă gândesc la maci. Macii o reprezintă, eu nu mai simt că mă reprezintă nimica, dar pot să spun cu tărie că simt că am luat opiu de scriu atâtea aiureli la ora asta. Dacă ego-ul meu ar fio mai mic, probabil că ori n-aş posta asta, ori i-aş da delete mâine, dar poate ar fi cazul să ştie şi cunoscuţii-mi în ce stare depravantă am ajuns.





Humidity's rising
Barometer's getting low
According to all sources
The street's the place to go
'Cos tonight for the first time
At just about half past ten
For the first time in history
It's gonna start raining men
It's raining men
Hallelujah it's raining men, Amen
I'm gonna go out
I'm gonna let myself get
Absolutely soaking wet
It's raining men
Hallelujah it's raining men
Every specimen
Tall blond dark and mean
Rough and tough and strong and lean
God bless Mother Nature
She's a single woman too
She took on a heaven
And she did what she had to do
She taught every angel
To rearrange the sky
So that each and every woman
Could find her perfect guy
It's raining men
Hallelujah it's raining men amen
It's raining men
Hallelujah it's raining men, Amen



Vroiam să mai bag un desen făcut de mine, dar nu mă pricep deloc să mai adaug poze şi să le fac să ajungă cu toatele la CAPĂTUL postul-ui, pentru că blogger e retardat, aşa că vă las în ceaţă, mă duc să mă uit pe pereţii cerului înstelat şi sper să apuc să trag şi-un pui de somn înainte de debate.


A voastră deprimată
Ilenuş Bizirruş, cum îmi spunea o fostă colegă din generală.

P.S.: Îmi iese un articol în DILEMA VECHE joia asta, pe 7 octombrie. Nu in Dilematix, ci în Dilema! Soooo, ţineţi-mi pumnii să îl şi văd acolo!

P.P.S.: Az-ul cel din titlu nu reprezintă decât o constantă, deci nu vă luaţi după el.

No comments:

Post a Comment