Tuesday, June 26, 2012

Monochrome nights

Şi din când în când o-apucă, altfel i deseori mută!

Cică blog, cică sentimente, cică vacanţă şi nesomn (n-am eu treabă cu noile şlagăre, printre care şi parodia: poza cu Năstase şi textul ,,Eu vara nu mor''), Tulai, Doamne, ce bine i cât e răcoare.N-am nevoie de meteorolog să-mi zică el cum oi leşina eu pe stradă când m-oi întoarce de la dentist! Simt pe pielea mea şi observ dunga de piele albă de pe umăr! Ca să nu vorbesc de dunga de la sandale.Gata cu aberaţiile, m-a apucat cheful să scriu şi după iar mi-a pierit, aşa repede cum a venit. Atunci vă las aicişa un blog îmbrăcat la patru ace de imaginaţie. Hint, porecla tânărului artist este Stupefying, deci vă las în stupiditatea/stupefierea Domniilor Voastre!


Mono (a tale to be told)


Când văd titlul, mă gândesc la melodia asta:








By the way, pe un nivel random, meet my favourite glob din bradul ars prin martie. Sau cum ar spune ăia de pe http://engrish.com, ''carne ixulescu!''.





Semnat Bizirra.

No comments:

Post a Comment